To przełom w rewitalizacji i kondycjonowaniu skóry. W sposób naturalny, całkowicie bezpieczny, bez ryzyka alergii czy powikłań. Najnowsza i najbezpieczniejsza terapia w medycynie regeneracyjnej wykorzystująca komórki macierzyste oraz czynniki wzrostu.

02 Działanie

Czym jest zabieg CGF?

• Zabiegi z lini CGF są idealnymi zabiegami profilaktycznymi, regenerującymi i stymulującymi skórę do produkcji kolagenu. Usprawnieniu ulegają wszystkie procesy regeneracyjne. Efekt anty-aging jest naturalny i długotrwały.
  • Komórki macierzyste pozyskujemy z krwi pacjenta, a wraz z nimi pozyskuje się płytki które wydzielają czynniki wzrostu. Ich zadaniem jest synergiczne tworzenie i regeneracja komórek skóry.

Wskazania do zabiegu:

• zmarszczki,
  • zwiększenie jędrności i elastyczności skóry,
  • regeneracja i rewitalizacja skóry twarzy,szyi, dekoltu, dłoni
  • wypadania włosów
  • leczenie łysienia.

• choroby krwi,
  • nowotwory,
  • ciąża i karmienie piersią,
  • przyjmowanie leków wydłużających czas krwawienia (np. aspiryna, NLPZ),
  • czynne infekcje,
  • terapia doustnymi antybiotykami i retinoidami.

Zabieg poprzedza konsultacja ze specjalistą, podczas której lekarz dobierze odpowiedni preparat dostosowany do potrzeb skóry. Twoja własna krew zostaje poddana procesowi wirowania w separatorze komórkowym, dzięki któremu wyodrębnione zostają komórki macierzyste i czynniki wzrostu.

Lekarz wykonuje mezoterapię igłową lub podaje preparat kaniulą , dla jak najwyższego komfortu pacjenta lekarz może nałożyć maść znieczulającą.

Procedurę rozpoczyna pobranie niewielkiej ilości krwi żylnej od pacjenta. Zabieg komórkami macierzystymi CGF trwa około 30-40 minut.

Zaleca się wykonanie serii 3. w odstępach co 4-6 tygodnie, aby uzyskać pełnię efektów. Później 1-2 razy w roku warto zgłosić się na zabieg utrzymujący efekt.