Kolagen Linerase

Kolagenowa bioregeneracja Linerase to zabieg, który w sposób naturalny i małoinwazyjny utrzyma skórę w dobrej kondycji, przywracając jej świeżość i dawny blask. Wraz z upływającym czasem włókna kolagenowe stają się coraz słabsze, rozpoczyna się nieodwracalny i nieuchronny proces stopniowego zanikania kolagenu. Skóra traci swą elastyczność, jest cieńsza, wiotka, pojawiają się na niej pierwsze zmarszczki.

02 Działanie

Czym jest kolagen Linerase?

• Obecnie jedyny wyróżniony prestiżową nagrodą Perły Dermatologii Estetycznej ateloKOLAGEN typu I w formie iniekcji, przeznaczony do najdelikatniejszych okolic twarzy i całego ciała. Terapia została nagrodzona przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych.
  • Tworzy optymalne warunki do odbudowy skóry właściwej i zawartych w niej włókien kolagenowych.
  • Intensywnie i wysoce skutecznie stymuluje produkcję nowych włókien kolagenowych przyczyniając się do poprawy gęstości, sprężystości i ogólnej kondycji skóry, a tym samym młodszego wyglądu.

Zalety stosowania:

• Wysoki profil bezpieczeństwa i delikatność produktu
  • Zastosowanie w każdej, nawet najdelikatniejszej okolicy twarzy, jak i całego ciała. Szczególnie zalecany jest do stosowania w okolicy oczu, ust, dekolcie, szyi, brzucha, powierzchni rąk.
  • Może być bezpiecznie stosowany bez względu na wiek, nawet u bardzo młodych osób.
  • Profilaktycznie już po 25 roku życia w celu zahamowania procesów starzenia poprzez utrzymanie prawidłowego poziomu kolagenu
  • W wieku dojrzałym dla odzyskania utraconej jędrności i gęstości skóry, a w każdym wieku leczniczo w celu redukcji rozstępów, czy też blizn.
04 Działanie

Kolagen Linerase

• regeneracja i odbudowa ubytków skórnych.
  • leczenie blizn i rozstępów
  • spłycenie drobnych zmarszczek
  • redukcja wiotkości skóry oraz poprawa elastyczności, sprężystości i gęstości skóry twarzy oraz całego ciała.

Przeciwwskazania:

• choroby nowotworowe,

• grzybicze i bakteryjne infekcje oraz stany zapalne skóry,

• tendencja do powstawania bliznowców,

• ciąża oraz okres karmienia piersią,

• choroby autoimmunoligiczne w fazie aktywnej

Zabieg z wykorzystaniem Aqualyxu trwa około 30-40 minut.

Efekty widoczne są od razu po zabiegu.