Transplantacja włosów w miejsce blizny

Zabieg transplantacji włosów to skuteczny sposób na zakrycie blizn w obrębie skóry głowy oraz innych części ciała. Zabieg maskuje nieestetyczne znamiona będące wynikiem m.in oparzenia, doznanego urazu lub operacji. Przed wykonaniem zabiegu lekarz przeprowadza dokładny wywiad, który decyduje o podjęciu dalszych kroków. W przypadku blizn wieloletnich możliwe jest także zastosowanie mezoterapii lub sterydoterapii w celu przygotowania miejsca przeszczepu.

Zalety zabiegu przeszczepu włosów w miejsce blizny

• Zamaskowanie blizn po urazach i oparzeniach
  • Trwały i naturalny odrost włosów
  • Efekt zabiegu widoczny już po kilku miesiącach
03 Powody

Ten zabieg jest dla Ciebie, jeśli:

• Posiadasz nieestetyczne blizny pourazowe na skórze głowy lub innym miejscu na ciele.
  • Po operacji w miejscu owłosionym pozostało widoczne znamię.

Przeciwwskazania do przeszczepu włosów:

• Nowotwory
  • Cukrzyca
  • Choroby układu krążenia i układu krzepnięcia
  • Ciąża i karmienie piersią

Zabieg krok po kroku

Konsultacja

Podczas konsultacji Pacjent zostaje szczegółowo poinformowany o szczególach zabiegu. Blizna musi zostać zbadana pod kątem przyjęcia się przeszczepu .

Badania

Przed przystąpieniem do zabiegu należy wykonać badania zlecone przez klinikę. Istotny jest dobry stan zdrowia,który minimalizuje ryzyko powikłań.

Zabieg

Zabieg przeszczepu w miejsce blizny polega na pobraniu mieszków włosowych z potylicy lub innej części ciała, następnie wszczepienie ich w okolicę blizny. Lekarz wykonuje zabieg bardzo precyzyjnie, umieszczając nowe grafty pod odpowiednim kątem, co gwarantuje naturalny wygląd nowych włosów. Nad bezpieczeństwem zabiegu czuwa wykwalifikowana kadra lekarzy i pielęgniarek.

Opieka pozabiegowa

Każdemu pacjentowi gwarantujemy profesjonalną opiekę pozabiegową w formie konsultacji oraz rekomendowanego przez naszych lekarzy leczenia wspomagającego.

05 Cennik

Od czego zależy cena?

• Cena przeszczepu jest zależna od wielkości zabiegu, czyli od ilości przeszczepionych mieszków włosowych.
  • Ceny są zależne od stopnia skomplikowania zabiegu.
  • Więcej informacji w zakładce Cennik.
05 Pytania i odpowiedzi

Ważne informacje

Nie, zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym - jest więc bezbolesny.

Pierwsze efekty pojawiają się już po około 4, 5 miesiącach od przeprowadzenia zabiegu. Finalne efekty widoczne są po około 12 miesiącach.

Najczęściej wykonywany jest 1 zabieg w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów.

Recepcja Hair Care Clinic