01 USŁUGA

To przełom w rewitalizacji i kondycjonowaniu skóry. W sposób naturalny, całkowicie bezpieczny, bez ryzyka alergii czy powikłań. Najnowsza i najbezpieczniejsza terapia w medycynie regeneracyjnej wykorzystująca komórki macierzyste oraz czynniki wzrostu.

W kontekście leczenia łysienia, technologia CGF i terapie z wykorzystaniem komórek macierzystych stają się coraz bardziej popularne. Komórki macierzyste mają zdolność do różnicowania się w różne typy komórek oraz do samoodnawiania. Dzięki tym właściwościom, mogą być wykorzystywane w celu naprawy i regeneracji uszkodzonych tkanek, w tym skóry głowy i mieszka włosowego.

(30-40 minut)

Znieczulenie

nie wymaga

po 3 zabiegach

Cena

brak terminów

Czym jest zabieg CGF?

• Zabiegi z lini CGF (Concentrated Growth Factors) są idealnymi zabiegami profilaktycznymi, regenerującymi i stymulującymi skórę do produkcji kolagenu. Usprawnieniu ulegają wszystkie procesy regeneracyjne. Efekt anty-aging jest naturalny i długotrwały.
  • Komórki macierzyste pozyskujemy z krwi pacjenta, a wraz z nimi pozyskuje się płytki które wydzielają czynniki wzrostu. Ich zadaniem jest synergiczne tworzenie i regeneracja komórek skóry.
  • Zabieg poprzedza konsultacja ze specjalistą, podczas której lekarz dobierze odpowiedni preparat dostosowany do potrzeb skóry. Twoja własna krew zostaje poddana procesowi wirowania w separatorze komórkowym, dzięki któremu wyodrębnione zostają komórki macierzyste i czynniki wzrostu.
  • Zaleca się wykonanie serii 3. w odstępach co 4-6 tygodnie, aby uzyskać pełnię efektów. Później 1-2 razy w roku warto zgłosić się na zabieg utrzymujący efekt.

Wskazania do zabiegu:

• zwiększenie jędrności i elastyczności skóry,
  • regeneracja i rewitalizacja skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni
  • regeneracja uszkodzeń skóry wywołanych przez słońce, starzenie się czy inne czynniki.
  • ogólne odmłodzenie skóry,
  • redukcja zmarszczek, linii mimicznych,
  • redukcja przebarwień skóry, takich jak plamy pigmentacyjne, przebarwienia po trądziku, hiperpigmentacja czy nierówny koloryt skóry,
  • terapia wspomagająca w leczeniu łysienia,
  • regeneracja tkanek, takich jak tkanka kostna, tkanka chrzęstna czy tkanka mięśniowa,
  • przyspieszenie procesu gojenia się ran, uszkodzeń i urazów.
zdjecie cgf teamThumb
zdjecia na stronke pion male1024 × 1536px 463 × 650px 18

Zalety zabiegu...

• nieinwazyjny zabieg,
  • stymuluje produkcję kolagenu, elastyny i innych ważnych składników odpowiedzialnych za młody wygląd skóry,
  • poprawia elastyczność i jędrność skóry, nadając jej młodszy wygląd.
  • CGF jest pozyskiwane z krwi pacjenta, co minimalizuje ryzyko odrzutu i reakcji alergicznych

• choroby krwi,
  • nowotwory,
  • ciąża i karmienie piersią,
  • przyjmowanie leków wydłużających czas krwawienia (np. aspiryna, NLPZ),
    czynne infekcje,
  • terapia doustnymi antybiotykami i retinoidami.

Zapraszamy
do kontaktu